قیمت Original price was: ۳۰۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۷۰,۰۰۰ تومان.

اشتراک :
0دیدگاه 1079 بازدید
دسته بندی تنظیم گری
بدون امتیاز 0 رای
تاریخ انتشار : 1403/04/09
لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید
دسترسی سریع
ارتباط با استاد
دسترسی همیشگی
پشتیبانی 24 ساعته
امکان بازگشت وجه

ضرورت تنظیم گری در بازارهای مالی

این ارائه به بررسی مفاهیم مختلف در حوزه تنظیم‌گری مالی، وجوه عمومی، و ابزارهای مالی می‌پردازد. در ابتدا و به عنوان‌ مبانی نظری کلیت این ارائه به تعریف وجوه عمومی و چیستی آن‌ها پرداخته می‌شود؛ شامل صندوق‌های بازنشستگی، صندوق‌های توسعه و صندوق‌های وقفی. سپس نحوه مدیریت، ضرورت تنظیم‌گری این وجوه و نقش آن‌ها در حمایت از پروژه‌های زیرساختی، رفاهی و اجتماعی و ثبات اقتصادی بررسی می‌شود.
سپس، در ادامه ارائه، ابزارهای مالی مختلف از جمله ابزارهای مبتنی بر بدهی، حق مالی و ابزارهای مشتقه معرفی می‌شوند. نقش اقتصادی این دارایی‌ها در انتقال منابع، مدیریت ریسک، و تسهیل مبادلات مالی تشریح شده است. همچنین، اهمیت استفاده از این ابزارها برای مدیریت بهتر ریسک‌های اقتصادی تشریح می‌شود.
در بخش دیگری، به توضیح صندوق‌های بازنشستگی، چالش‌های مرتبط با افزایش سالمندی و کاهش منابع مالی آن‌ها پرداخته می‌شود. همچنین، بهینه‌سازی دارایی‌ها و استراتژی‌های تخصیص منابع برای تضمین پایداری مالی این صندوق‌ها مورد بحث قرار می‌گیرد.
در قسمت‌های بعدی، ابزارهای مشتقه مانند قراردادهای آتی و اختیار معامله معرفی می‌شوند و کاربردهای آن‌ها در بازارهای مالی بررسی می‌گردد. همچنین، به ریسک‌های مرتبط با این ابزارها و نمونه‌هایی از شکست‌های مالی به دلیل سوءاستفاده از آن‌ها اشاره می‌شود. در نهایت، ارائه به اهمیت نظارت و مدیریت صحیح این ابزارها برای جلوگیری از بحران‌های مالی پرداخته و راهکارهایی برای کاهش ریسک در استفاده از این ابزارها پیشنهاد می‌دهد. 

عناوین

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
Original price was: ۳۰۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۷۰,۰۰۰ تومان.
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ضرورت تنظیم گری در بازارهای مالی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره مدرس
دکتر حسین عبده تبریزی

نمایش پروفایل

از این مدرس