ثبت درخواست مشاوره

شما میتوانید از فرم زیر جهت دریافت مشاوره رایگان استفاده کنید.کافیست اطلاعات خود را وارد کنین تا کارشناسان ما به سرعت با شما تماس بگیرند.

مشاوره در دعاوی رقابتی و ضدانحصار

با توجه به ماهیت خاص «فصل نهم قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل‌و‌چهارم قانون اساسی» یا در واقع همان قانون رقابت ایران، تنظیم لایحه در این نوع پرونده‌ها نیازمند دانش حقوقی و همچنین اقتصادی عمیق است؛ چراکه بسیاری از مفاهیم مطرح‌شده مانند «بازار»، «بازیگر مسلط در بازار»، «سو استفاده از موقعیت مسلط» و غیره نیازمند تحلیل اقتصادی و حقوقی دقیق هستند. تحلیلگران مرکز با تکیه بر توان عملی و تجربه قابل توجه در زمینه شکایات ضدرقابتی در حوزه تنظیم لایحه و تعامل با شورای رقابت به شرکت‌‎ها مشاوره می‌دهند؛ به عنوان یکی از تجربیات موفق می‌توان به پرونده موسوم به «۱۰۰۰ سیم‌کارت اسنپ» اشاره کرد که مرکز مطالعات توسعه و رقابت به عنوان مشاور تپسی در فرآیند تدوین و تنظیم لایحه علیه رویه ضدرقابتی شرکت اسنپ در این پرونده همکاری موفقی داشت؛ این درحالی است که دو پرونده مشابه در سال‌های گذشته در همین رابطه علیه شرکت اسنپ شکست خورده بود.

برای برقراری ارتباط و دریافت مشاوره با کارشناسان مرکز مطالعات توسعه و رقابت در حوزه رفتارها و رویه های ضدرقابتی میتوانید از راه های ارتباطی مختلف با مرکز مطالعات توسعه و رقابت مانند شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۳۵۴۵۸ و ایمیل مجموعه به آدرس competitionstudies@gmail.com استفاده کنید. کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار کرده و پس از بررسی اولیه مسئله شما، جلسه ای حضوری را برای بررسی تفصیلی مسئله شما ترتیب خواهند داد.
ما در راستای رسالت خود برای بهبود فضای رقابتی کشور و سهولت دسترسی کسب و کار ها به خدمات مشاوره ای در این زمینه یک جلسه مطرح کردن و بررسی مشکل شما را به صورت رایگان بررسی خواهیم کرد در ادامه بسته به مشکل مطرح شده ی شما هزینه ی تمام شده متفاوت می باشد.

پروژه های مرتبط