ثبت درخواست مشاوره

شما میتوانید از فرم زیر جهت دریافت مشاوره رایگان استفاده کنید.کافیست اطلاعات خود را وارد کنین تا کارشناسان ما به سرعت با شما تماس بگیرند.

طراحی استراتژی‌های قیمتی و غیرقیمتی

فعالیت مرکز مطالعات توسعه و رقابت در زمینه پرونده‌های رقابت عمدتاً حول تفسیر و اثبات رخ‌دادن اقداماتی مانند «قیمت‌گذاری تهاجمی»، «وابسته و بسته‌فروشی – Tying and Bundling»، و «طراحی تخفیفات» و … تعریف می‌شود. موارد ذکرشده، استراتژی‌های قیمتی و غیرقیمتی بوده که کسب‌وکارها برای به دست آوردن سهم بازار‌ی بیشتر از آن استفاده می‌کنند. بنابراین دانش اقتصادی و تجربه کسب شده در پرونده‌های ضدرقابتی به طور طبیعی قابل تعمیم به حوزه مشاوره قیمت‌گذاری و استراتژی است. تیم استراتژی مرکز با بهره‌گیری از دانش اقتصادی و توان تحلیل داده و مدلسازی، به کسب‌وکارهای مختلف در زمینه طراحی استراتژی‌های قیمتی و غیرقیمتی مشاوره می‌دهد. طراحی مزایده و مناقصه، طراحی‌های قیمت‌گذاری از جمله خدمات مرکز برای کسب‌وکارها در این بخش است.
برای برقراری ارتباط و دریافت مشاوره با کارشناسان مرکز مطالعات توسعه و رقابت در حوزه رفتارها و رویه های ضدرقابتی میتوانید از راه های ارتباطی مختلف با مرکز مطالعات توسعه و رقابت مانند شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۳۵۴۵۸ و ایمیل مجموعه به آدرس competitionstudies@gmail.com استفاده کنید. کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار کرده و پس از بررسی اولیه مسئله شما، جلسه ای حضوری را برای بررسی تفصیلی مسئله شما ترتیب خواهند داد.
ما در راستای رسالت خود برای بهبود فضای رقابتی کشور و سهولت دسترسی کسب و کار ها به خدمات مشاوره ای در این زمینه یک جلسه مطرح کردن و بررسی مشکل شما را به صورت رایگان بررسی خواهیم کرد در ادامه بسته به مشکل مطرح شده ی شما هزینه ی تمام شده متفاوت می باشد.
ما در این حوزه رویداد های آموزشی به روز و متناسب با نیاز باز فعلی ایران هم برگزار میکنیم. اگر درخواست دوره ی آموزشی دارید با ما تماس بگیرید.

پروژه های مرتبط